THY Yolcuları Trabzon Uçuşunda Bilet Sorunu Yaşadı! 6 Yolcunun Biletleri İptal Edilerek Başka Yolculara Satıldı!

Yolcuların biletleri, kendileri dışında başka yolculara da satılmış ve bu durum uçuş günü ortaya çıktı. Biletlerinin kendileri dışında başka yolculara da satıldığını öğrenince büyük bir mağduriyet yaşayan yolcular arasında Rizeli yolcuların da bulunduğu öğrenildi.
Türk Hava Yolları (THY)’den 14 Haziran tarihinde yolculuk yapmak için TK2834 sefer sayılı saat 17.40 uçuşu için bilet alan yolculara, uçuşlarının TK2830 sefer sayılı saat 19.55'e alındığına dair SMS gönderildi. Uçuş günü uçuştan 5 saat önce online check-in yapmak isteyen yolcular işlemi gerçekleştiremedi ve müşteri hizmetlerine ulaşamayınca havalimanına gitti. Havalimanında ise biletlerinin iptal edilip başka yolculara satıldığını öğrendiler.
THY: Yolcular Check-in Yapmadığı İçin İptal Edildi Dedi
THY, yolculara biletlerinin 24 saat önceden check-in yapılmadığı için iptal edildiğini söyledi. Yolcular ise 90 dakika öncesine kadar check-in yapılabildiğini ve mağdur edildiklerini savundu.
Yetkililer, uçuş süresi dolana kadar beklerlerse yolcu gelmemesi durumunda yer açılabileceğini iletti. Yolcular, havalimanında saatlerce bekledikten sonra gelmeyen yolcuların yerine uçağa binerek Trabzon'a ulaşabildi.
Yolcular Tepkili: THY Mağduriyet Yaratıyor!
Yaşanan olaya tepkili olan yolcular, THY'nin yoğun dönemlerde biletleri fazla satarak mağduriyet yarattığını ve bunun kabul edilemez olduğunu savundu. Havayolu firmalarının yolcu haklarına saygı göstermesi gerektiğini belirten yolcular, bu tür mağduriyetlerin önlenmesi için yetkililerden adım atmasını talep etti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.