Halil İbrahim Dervişoğlu Çaykur Rizespor'dan ayrıldı

Halil İbrahim Dervişoğlu Çaykur Rizespor'dan ayrıldı
Çaykur Rizespor, geçen sezon başında Galatasaray'dan kiraladığı 26 yaşındaki golcü futbolcu Halil İbrahim Dervişoğlu ile yollarını ayırdığını resmen açıkladı.

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Çaykur Rizespor'da yeni sezon öncesi kadro planlaması çalışmaları kapsamında bir ayrılık daha gerçekleşti.

Karadeniz temsilcisi, geçen sezon başında Galatasaray'dan kiralık olarak kadrosuna kattığı 26 yaşındaki milli santrfor Halil İbrahim Dervişoğlu ile yollarını ayırdı.

Kiralık sözleşmesinin sona ermesiyle birlikte yeşil-mavili ekibe veda eden deneyimli golcü, sarı-kırmızılı kulübe geri dönecek. Rizespor yönetimi, oyuncunun takıma verdiği katkılardan dolayı resmi bir teşekkür mesajı yayınladı.

26 Maçta 5 Gollük Katkı Sağladı

Çaykur Rizespor formasıyla geride kalan sezonda inişli çıkışlı bir grafik çizen Halil İbrahim Dervişoğlu, bu sezon 3'ü Ziraat Türkiye Kupası ve 23'ü Süper Lig müsabakası olmak üzere toplamda 26 kez yeşil-mavili formayı terletti. Dervişoğlu; 4'ü Türkiye Kupası'nda, 1'i ise lig organizasyonunda olmak üzere rakip fileleri toplamda 5 kez havalandırdı.

Çaykur Rizespor Kulübü, ayrılığın resmileşmesinin ardından sosyal medya hesapları üzerinden bir veda mesajı paylaşarak "Teşekkürler Halil İbrahim Dervişoğlu... Çaykur Rizespor arması altında mücadelen, emeğin ve gösterdiğin profesyonellik için teşekkür ederiz. Yeni yolculuğunda başarılar diliyoruz. Her şey için teşekkürler." ifadelerini kullandı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.